lördag 25 juli 2015

Ny blogg! Igen! Men varför? För att jag kan! #torplife S05E35

Det är som en viss kusin brukar säga, vi kan kalla honom Erik, att det inte finns någon gräns för hur många bloggar man kan ha.
En blogg är bra. Två är bättre och fem-tio stycken riktigt jävla bra.
Jag är på väg mot åtminstone fem.
Den mest intressanta just nu (utöver den här då) är nya SoulEnduro.se – en fucking blogg om fucking löpning! Jo det är sant!
Vaddå, ska jag bli värsta trista löparsnubben nu tänker du som håller på och delar sin detaljerade träningsdagbok och ba: "Sprang tusingar på 3.14. Femtio stycken. Sedan bytte jag till Asics Alien PRO Force III och körde femtio till".
Nej så ska det inte bli.
Snarare lite som Carl Andreas Is Cooking Something där jag tog mig an både kokning och stekning på ett hatiskt sätt, förlåt kärleksfullt och initierat sätt.

Hoppas vi ses även där.

Puss och kram.

PS Jag stannar kvar här också. Såklart. DS

PS 2. Matbloggen hittar du på diskbanken.wordpress.com DS 2.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar