torsdag 23 juli 2015

Brooklyn-lager i eld, löpning under rosa himmel och Slayer #torplife S05E34

Jag sprang en kvällsrunda förbi Propptorp. Det gick i samma tempo som oftast fast det var jobbigare.

Allt kändes grymt.

Himlen var rosa och jag lyssnade på Slayers nya låt.
Den är fan HARDCORE!

Vilket får mig att tänka på Jimpas berömda Slayer-dyk den där sommaren på 90-talet då vi bodde i en sandlåda på Hultsfredsfestivalen.

För övrigt är jag nu anmäld till sommarens uppsättning av Julita Duathlon ) som min vän Daniel förtjänstfullt fixar. Kom igen, det blir kul!
Mitt mål: Under två fucking timmar.

Värt att notera är också att jag och ungarna eldade lunch idag. Vi passade på att testa hur det blir om man eldar en tom Brooklyn-lager också. Det blir fett coolt som ungdomarna säger.

Anslutningsvis.
Min granne och kompis Mathias bjöd på fälttävlan idag. Fett coolt det med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar