söndag 26 juli 2015

Planerar som en rövare, fuck hell #torplife S05E36

Ibland är jag fan för på, för snäll och för dålig på att stämma av och prata med Helene innan jag bestämmer saker.

Tydligen har jag bokat upp hela helgen (med tre olika sällskap) utan att Helene vet någonting. Eller rättare sagt, utan att hon visste någonting.
Nu vet hon.
Och det är både bra och dåligt.

Själv mår jag mest dåligt.

Men men, det går över.

För övrigt är jag fullt upptagen med att läsa Daniel Suhonens "Partiledaren son klev in i kylan" samt vårda nya bloggen Soulenduro.se

Eller fullt upptagen är att ta i. Det är vad jag gör när jag inte är fullt upptagen. Med att hänga med barn, laga mat, diska, städa dass och planera mat.
Jag älskar allt det där när jag är här. Och jag bävar för att behöva sätta p för årets #torplife och växla upp igen. Lägga i den högre jobbväxeln, dra ner på sömnen och stressa mellan arbete, hem och skola.

Jag gillar mitt jobb. Jag gör verkligen det. Vissa gånger vore det nog lättare om jag inte gjorde det.
Nej det menar jag inte. Det är bara jag som måste bli bättre på att säga nej och gå hem i tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar