fredag 25 oktober 2013

Fredag FTW

Klockan är 07.05 och jag är nytränad. Jag pressade mig upp klockan halv sex för att hinna gymma en stund för allt annat. Det som först känns som ett straff övergår strax i en känsla av belöning.
Det är en lång dag som väntar. Det viktigaste är att få hela zoo på ett tåg klockan halv fyra. Vi ska åka bort några dagar och allt blir trevligt och bra så länge den där tågresan klarats av.

Hela veckan har präglats av extra hårt arbete eftersom jag blev tvungen att jobba in kommande måndag och tisdag för att kunna förlänga helgen.
Jag har skrivit några helt okej saker som blir publicerade under dagen och imorgon.

Den som inte sett och lyssnat på intervjun med min kusin Erik Jennische när han berättar om sin eminenta bok om demokratirörelsen på Kuba, bör göra det så snart tillfälle ges.

Du hittar intervjun här.

@a_jennische

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar