tisdag 20 augusti 2013

Tyrestaskogen here I come



Packa dojan.
Förbereder mig mentalt för att springa drygt två mål i Tyrestaskogen i morgon kväll.
Ska göra det tillsammans med Calle på Kajen, min kompis från #torplife. Han är en jävel på att springa så det blir till att vatten- och kolhydratladda imorgon.
Ser framemot det. Det är min nya grej, att ha saker att se framemot efter jobbet. I dag såg jag framemot att gå hem tidigt och hänga med ungarna. Det blev precis så trevligt som jag hoppats på. Det märks att de blir större. Lite mindre tjafs (ta i trä) och större chans att prata och r e s o n e r a om saker. Det är fint.
##
För övrigt bör alla katrineholmare lyssna på min syrras intervju med avgående @Kommunchef Mattias Jansson i P4 Sörmland från tidigare i dag. Han har mycket intressanta saker att säga om Katrineholms-Kuriren. Han älskar inte den tidningen så att säga.

@a_jennische

- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar