måndag 19 augusti 2013

Back @ work


Jaha, då var jag tillbaka på redaktionen igen. En helt okej förstadag frånsett att jag är tvungen att jobba kväll. Lite ring, lite webb och allmänt hej och tjena.

Det råder nystartskänsla så här kring skolstart och för att inte tappa den goda träningsvana jag jobbat upp under #torplife har jag packat ner löparskorna för att kunna springa hem. Det är så det måste skötas, det måste integreras i vardagslivet. Tyvärr måste jag stanna till på vägen hem för att handla mat men det får vara hänt. Hellre vara en svettkorv i mataffären än att inte vara en svettkorv alls.

Jets vann stort över Jacksonville Jaguars i den andra försäsongsmatchen i söndags morse med 37-13. Jag såg matchen i efterhand via Game Pass och lärde mig ännu lite mer om denna ytterst komplierade och fascinerande sport som jag helt nyligen snöat in på.

Dessa två - Tommy Bohanon och Kahlil Bell - gjorde en stark insats. Den som vill fördjupa sig i Jets bör läsa The Jets Blog där man går igenon a l l a spelare i truppen från nummer 99 och neråt inför säsongsstarten i september.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar