lördag 24 september 2016

Att ha kul på jobbet (tack alla kolleger)



Ny arbetsvecka avklarad. Den var intensiv. Eftersom Helene varit i Göteborg några dagar har jag lagt på en extra rem för att hinna med. Det har gått bra. Men det känns att vi varit lite kort om folk på grund av sjukdom. 
När fredagseftermiddagen kommer: low energy guy. 
Jag hade tänkt stanna hemma men när jag fick chans att träffa mina bästa boys för ett glas gick jag ut. Det var värt. Som det alltid är. 
På väg till de östra delarna av Södermalm tänkte jag på hur mycket jag tycker om mina kolleger. Jag tycker om varenda en!
Och de jag jobbar närmast just nu, vi har ett fantastisk bra samarbete. Det är skitkul. Vi lär av varandra och inga pinnar i röven så långt ögat når. 
Det är kanske den viktigaste anledningen 
till att vi kan ha så högt produktionstempo. Och den absolut viktigaste anledningen till att jag trots att jag ibland känner mig dränerad, ändå älskar mitt jobb. 
En ynnest. 

1 kommentar: