måndag 11 juli 2016

Allt jag gjorde istället för att testa Pokemon Go #torplife S06E27

 
Kollar in på Twitter idag och förstår att mediemän ska spela Pokemon Go. Jag fattar ingenting. Jag googlar lite och nej, jag tar tag i andra saker.
Jag gräver en grop, målar en hylla, gräver ur en halv rabatt, lyssnar på sista Mattsson & Helin  lagar lunch till ungar, diskar, springer en runda, lyfter lite halvtunga grejer på nya #byggaträningsbänk, plockar en liten hink blåbär, lyssnar på Atladottir & Bjurwald  gör paj på alla blåbär, tar barnen till stranden för ett eftermiddagsdopp, äter middag med min fru, äter upp pajen, kollar en stund på Scooby-Doo med barnen, nattar och läser senaste Ludwig Licht-thrillern. 

 
Sammanfattning: en bra dag. 

Imorgon: hyra släp och hjälpa sommarkompis att köra skit till tippen. 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar