tisdag 10 maj 2016

Det var till att skriva fort som helvete och pipa hem #blogg100

 

En intensiv dag minst sagt. Mitt i en pressvisning i morse insåg jag att jag också borde bevaka en pressträff i landstinget. Det var bara att knäppa några sista bilder och pipa iväg på cykeln igen. 

Jag kollade in nya hotellet i PUB-huset 

Dessutom: sjuka barn OCH en sjuk hustru. Det var till att skriva fort som helvete och åka hem. 


Solen bara sken och min t-shirt blev svettigare och svettigare. Jag kom hem, tvättade, hängde på gården en stund (snackade lite landstingspolitik och nya SL-taxor med några grannar) och lagade middag. 
Jag sa nej till glass bara för att säga nej. "Du är så himla otrevlig" sa min son och då kände jag att det verkligen var rätt att säga nej. 

Jag kollade in nya hotellet i PUB-husetJag kollade in nya hotellet i PUB-huset

 
En glad allians + MP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar