tisdag 21 juli 2015

Spring i skogen och good bye Hovet

Tog en sen runda genom skogen, förbi vattenverket och ut vid Ormeshaga igår. 
Det är inte mina hemtrakter men nu har jag gjort den rundan så många gånger att jag hittar utan besvär. 
Värre var det första gången. Då höll jag vänster istället för höger och satan vad långt det blev.
Nu fick det bli knappa milen bara. 
Vädret var fint men benen lite tröga. Jag har ju lyft tunga grejer ett tag (skivstången jag köpte ni vet och en stor vattendunk som jag brukar köra benböj med). Fast träningsverk är gott. Om en tränar utan att det märks då vetefan om det är att betrakta som träning.

Nu lämnar vi Småland och kör tillbaka till torpet. Back to #torplife några veckor till. I wish it was forever goddamnit.



AJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar