måndag 20 juli 2015

Håller fortet i Hovet




Godmorgon

Alla uppe. Axel ska iväg till pappa så Gunsan och Helene drog iväg till Alvesta för att lämpa av honom på tåget.
Jag och twinsen håller ställningarna i huset.

Som ni ser har de senaste inläggen fått gå utan hashtagg #torplife och det är för att vi alltså inte befinner oss i torpet även om det fortfarande är semester god bless.

Jag dagdrömmer lite varje dag om att aldrig komma tillbaka till jobbet men det har jag ju inget för.

Det är flera veckor kvar innan det blir oundvikligt.

Nu ska jag ladda hem senaste Mattsson och Helin.

Om det blir bra flyt idag ska jag springa en sväng.

Som jag skrev igår fick jag spelet på min andra blogg igår, den som går under namnet aochj.com och som varit kopplad till Postach.io. En fantastisk tjänst som gör det möjligt att blogga direkt via Evernote. Dessvärre kostar det en del pengar och har varit lite struligt.
Så nu är allt borta. Hela sajten raderad och namnet aochj.com dött för min del.
Eftersom allt varit kopplat till Evernote är allt innehåll dock kvar.

Det hela känns befriande. Även om det inte finns någon gräns för hur många bloggar en kan ha så ger det mig dåligt samvete när jag inte uppdaterar dem.







  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar