fredag 5 juni 2015

Helvete vad jag har skrivit den här veckan – 27 artiklar

Vissa veckor är längre än andra.
Det här har varit en sådan vecka där det kändes i kroppen redan i onsdags som om det var fredag. Så var det inte.

Det var två dagar kvar.

Men det är ju kul att jobba också. Annars hade jag aldrig klarat att prestera så här mycket.

För att få ett mått på hur mycket jag skriver räknar jag ibland antal publiceringar.

Den här veckan tillhör en av de mest produktiva. Från och med i måndags har jag skrivit 27 artiklar, av varierande längd och kvalité visserligen, men ändå 27 artiklar.

Det är fler än fem per dag.

Här är listan på de artiklar jag skrivit på StockholmDirekt.se den här veckan:

Stockholms tidigare ekonomidirektör får nytt toppjobb 

Det svarta höghuset på Liljeholmskajen Årets Stockholmsbyggnad 

Dif raggar pengar till amerikansk fotboll

Tvärbanan avstängd i sommar igen 

Tokfest vid studentutspringet 

Tele2 arena lovar snabbare bärs i pausen 

Stockholms största byggbloggare blir ännu större 

Stockholmare snålast med skatteåterbäringen 

Stockholm vässar insatsen för att få hit Eurovision 

Hammarby: Inte omöjligt att flytta från Tele2 Arena för att ge plats åt Eurovision 

Ännu ljusare läge för Eurovision efter besked från DIF 

Kvaddade golfbana med bil – körde ner i dammen 

Skräcksvängen har slagit till igen – cyklist nära att smälla 

"Sälj delar av Södersjukhuset och bygg bostäder"

S: Bygg nytt akutsjukhus i Söderort 

Socialdemokraterna: Minska antalet anställda i landstinget 

S och M överens: Inget blame game på möte om pendelkaoset 

Gärdet byggs om inför jättegaloppen – väntar 70 000 besökare 

Hamburgaren är överspelad – nu vill vi gå hit och käka hantverks-pizza 

Miljöpartiet vill ge gratis p-piller till länets unga 

Kolla in filmen – flera ton öl på studentflaket 

Byggkamp för att få klart nya Debaser i tid 

Barnprotest mot bostäder väcker ilska 

"Jag brukar gå med tio hundar själv"

Här kan du fira nationaldagen i Stockholm 

I dag öppnar sommarkaféet på Mariatorget

Lindas text om MS fick andra att berätta 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar