torsdag 26 mars 2015

Världens finaste läsarsamtal

Fick ett oerhört trevligt samtal idag. En typ av läsarsamtal som i stort sett aldrig inträffar. En man ringde och sa: "Jag har läst din artikel om laddhybridbussar. Jag hittade den precis nyss. Den svarade på  alla frågor jag hade. Tack för det".

Sedan var samtalet över.

Fantastiskt. Han ringde bara för att tacka för en bra artikel. Det gjorde mig genuint glad.

Fick faktiskt ett annat mycket fint beröm idag. Inte direkt riktat till mig, men jag tar åt mig. Fredrik Strömberg skrev på Twitter:

"Alltså, fan vilket bra jobb @StockholmDirekt gör på nätet nuförtiden. Såna jäkla props för det."

Det värmer verkligen. Särskilt en dag som den här när det varit lite nyhetstorka och kreativiteten inte på topp.

Imorgon tar vi nya tag. Världens bästa Ingress är ännu inte skriven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar