tisdag 4 november 2014

Södra sidan, United minds och Medievärlden

Konstig start på den här veckan. Igår var jag på kurs en hel dag (det var sådär) och idag besökte jag Södra sidan i Skärholmen och United Minds på Slussplan. Mycket snack och lite verkstad lyder sammanfattningen, om man med verkstad menar journalistiskt arbete.
Men så där är det ibland. Och omväxling förnöjer som det heter.
Å andra sidan blir jag allt duktigare på att göra research, skriva, filma och hålla "möten" på språng vilket gör att jag utnyttjar den där tiden mellan saker (på tunnelbanan, mellan möten ute på stan, på väg till redaktionen på cykel) effektivare än förr. Här finns mer att jobba på, men det går framåt!

Facebook-gruppen jag och Helene drog igång häromdagen har fått viss uppmärksamhet, liksom arbetet med den förra. Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar