söndag 29 september 2013

My little pony, Bio Rio och Boardwalk Empire





Lördagsförmiddagar är som alla småbarnsföräldrar vet skit. Senare under helgen brukar det räta ut sig för att kännas riktigt bra först framåt söndag kväll då det är dags att preppa för jobbet igen.
I dag har varit riktigt fin. Jag har hängt med tvillingarna hela dagen och har
1. haft trevligt på riktigt.
2. inte blivit oresonligt arg eller känt mig missnöjd med livet i stort en enda gång.

Jag tog med mig båda på Bio Rio och såg en skönt avslappnad barnfilm och sedan tittade vi förbi loppisen alldeles intill och tokfyndade flera påsar med My little pony-hästar med tillbehör för 60 spänn. Det gick nästan att motivera som välgörenhet eftersom det var en skolklass som sålde grejer för att få ihop till en resa.

För övrigt blir jag trackad av både ofru och svärmor för min oigenomtänkta och fula klädstil.
Jag kontrar med att jag väntar med åtgärder ett tag till för att sedan ställa om helt för att se ut som någon i Boardwalk Empire.

We'll see about that. Jag är alldeles för nöjd med dagens köp av en färgglad tisha med Transition-tryck för att någon ska ta mig på allvar.

@a_jennische


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar