lördag 15 juni 2013

#dpsommarfest — Här är bilderna






























Det var sommarfest på jobbet i går. Den fortsatte mycket längre än så här för vissa (hemma hos Eldsvådan i Svedmyra för övrigt) men själv bangade jag ur i sista stund. Det är jag glad för i dag. Jag kan inte hantera efterfest/fortsättningsfest på annat sätt än att skicka mig själv till
Oblivion. Med tanke på att jag var tvungen att handla födelsedagspresenter i city före lunch i dag gjorde jag rätt som höll mig på mattan.

# I lördag 15 juni inleds min nio och en halv vecka långa ledighet. I can't believe it's true. I morgon ska jag frakta möbler och cyklar till torpet.

# På måndag åker vi dit hela ligan. Då inleds sommarens rapporter på #torplife officiellt.

# Sista jobbveckan präglades av ett långt fullmäktigemöte där Förbifart Stockholm var i fokus, parkeringspolitik och stadsplanering samt Debaser Slussen. Ett värdigt avslut.

@a_jennische

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar