torsdag 23 maj 2013

Broken deadlines? Knappast.

Kortvecka. Jo jag kör kortvecka igen på grund av vab. Kortvecka innebär som regel mycket arbete på kortare tid än vanligt och så blev det nu också.
Måndag, tisdag jo de förlöpte som planerat men igår blev det till att stanna hemma. Första delen av dagen.
Jag var på jobbet klockan 16 och stannade till 22.30 för att hinna klart det jag påbörjat.
Det gick nästan. Ett samtal hanns inte med. Den snabba telefonaren med SL:s säkerhetschef blev jag tvungen att göra i dag. Med bakgrundsljud av två skrikande treåringar. Det gick det med, även om det är långt ifrån ett idealiskt sätt att göra telefonintervjuer på.
Hursomhelst, jag höll deadline och i morgon börjar veckans nya tidningar att delas ut på stan.
I samma stund som de första exemplaren av Södermalmsnytt når tidningsstället på Ica Aptiten är vi i full färd med att göra nästa nummer.
Det är en både tröstlös och inspirerande tanke.
@a_jennische

Location:Flintbacken Zoo,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar