tisdag 30 augusti 2016

Varierande arbetsuppgifter om en säger



Jag klev in på jobbet och började men en grej som jag inte hann slutföra, fortsatte med ett möte och började på en tredje grej. 

Nej förresten den här höll jag på att glömma, den gjorde jag först av allt, direkt på morgonen. Där träffade jag Ulrika By från DN Sthlm. Och Lars Epstein men det händer ju ofta numera.

Övriga ämnen varierade från förskola och nya biokraftvärmeverket i Värtan till ett misstänkt mord i Årstaskogen. 

När jag cyklade och gick omkring där vid avspärrningen längs min vanliga löparrunda såg jag flera kolleger från andra mediehus, dock ingen jag känner vid namn. En fotograf kände jag igen från det stora pådraget vid en lägenhet på Östermalm tidigt i våras. Han hade hade samma smala jeans och spetsiga halkiga skinnskor nu som då. Värdelösa kläder för någon som ofta blir utkastad på uppdrag i det fria. Men men det är hans problem. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar