tisdag 7 juni 2016

Tisdagens svåra grejer avklarade – nu väntar onsdag #blogg100

 
Jag gick till jobbet och jag levererade. Check. 
På lunchen gick jag och handlade de viktiga sakerna till barnens kalas imorgon. Check. 
Jag kom på att jag glömt hämta nyckeln till festlokalen och att kansliet är stängt imorgon – men löste det ändå. Check. 
Jag hämtade tre barn och tog med alla så att den äldsta fick ta sin fästingspruta nummer två. Check. (Det var en halvtimmes väntetid på Svea Vaccin men vi gjorde det.)
Jag gick vidare med de två minsta för att handla avslutningskläder. Check. (Båda hittade något de gillade. Det blev inte bråk.)
Jag tryckte i alla korv så minerna höll sig uppe. Check. 
Vi kom hem sent men jag lagade middag ändå. Check. 
Jag fick alla i säng i hyfsat normal tid. Check. 
Jag har mejlat alla föräldrar inför morgondagens barnkalas. Check. 
Jag har pratat med grannförälder som är med och fixar kalas om det sista i upplägget. Check. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar