torsdag 31 mars 2016

Höll på att dumpa #blogg100

Patrik Qvist in action i Frihamnen.

Idag har jag träffat mannen som gör den där gatukonsten av plastmuggar som du kanske sett vid Slussen, Observatorielunden eller på sociala medier.
Han heter Patrik Qvist och är en trevlig man.
Jag har ju jobbat idag igen, efter sex dagars ledighet.
Det var jobbigt.
Jag kanske borde lyssna mer på Patrik och lyda hans uppmaning "Du får ledigt idag".

###

OBS! Se den här filmen. Det som händer efter K är så jävla fint. (Foto och redigering: Alltid lika eminenta Sanna Källdén)

###

Jag tänkte nästan skita i att blogga idag förresten. Bara lägga ner #blogg100. Men så bet jag ihop.

###

På äktenskapsfronten är det lite frostig stämning sedan jag bokat upp mig precis hela helgen. Men så är det ibland. Ge och ta och ta igen, som jag brukar skoja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar