lördag 20 juni 2015

Rihanna #torplife S05E09

Vaknade oförskämt pigg. Sedan hängde vi gäng hela dagen. Alla mina tre syskon plus respektive blir fan en klan.
Några av oss, vi kan kalla oss "de tuffa", sig till sjön och badade trots fucking freezing coldness. Något måste man ju göra liksom. Och det var fint. Vi hoppade längdhopp och grejer.

Tillbaka på torpet hände det som inte fick hända: MUSEN tittade fram och kaxade sig. Den satt och TVÄTTADE SIG i godan ro mitt framför ögonen på min syrra Klara när hon stod ute och diskade.
Jag rusade efter luftgeväret men blev stoppad av moralens väktare (alla andra vuxna) som tyckte det var barbariskt beteende. Jag är helt oförstående.

Den lille satan hade inte ens rört fällan med brieost som jag satte fram bakom spisen. Då är det klart att en blir lite sugen på att langa iväg ett par kulor. Men tyvärr fick jag inte läge den här gången heller. 
Well well tomorrow is another day.
För övrigt är den här låten så jävla bra. 


Jag glömde lyssna på båda när jag var ute och sprang förut.
Istället testade jag den här podcasten. Jag vet inte riktigt om den är värd ännu men blev intresserad efter att ha läst att Barack Obama ska gästa inom kort.

Och jag gillar allt svärande.
Sporty Spice.

Det ante mig, vid regnbågens ände finns en... traktor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar