måndag 24 februari 2014

#blogg100 – yes I'm in




Jag fick ett mejl från Fredrik Wass, alias @bisonblog. Han ska köra en ny runda av #blogg100.
Det blir en bra anledning att lägga lite mer krut på min personliga blogg ett tag igen. Sedan jag fick Valbloggen på jobbet, där jag skriver professionellt om Stockholmspolitiken, har den här bloggen blivit utsatt för styvmoderlig behandling. Det borde inte hänga ihop. De perioder jag skriver extra mycket på jobbet brukar också vara de perioder jag skriver mest utanför jobbet. #blogg100 ligger alltså helt rätt i tiden. Den som inte känner till grejen behöver egentligen bara veta detta. Blogga 100 dagar i sträck, minst ett inlägg per dag med start 1 mars 2014. Klarar du det så klarade du utmaningen. That's it.
Jag tjuvstartar. Jag börjar i dag.

@a_jennische

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar