måndag 12 augusti 2013

Skruvade ihop en låda på dagis


Första vardagen, typ. Jag själv jobbar inte än och storsonen börjar plugget först på tisdag nästa vecka men tvillingarna börjar förskolan igen och det är ingen lek. Back to routines, up early in the morning, in bed at the right time and so on.
Det gick bra måste jag ändå säga så här i efterhand. Jag tog tillfället i akt och hängde kvar på förskolan i två timmar och hämtade tidigt. Jag hjälpte en av förskollärarna med att skruva ihop en stor leksakslåda och höll mig lite sådär lagom i bakgrunden. Bra start. Fan vad det är skillnad på att göra så än att stresslämna med andan i halsen.

##
New York Jets, vilket nöje det är att sätta sig in i amerikansk fotboll och det här laget. Från att inte ha fattat ett jota för bara några veckor sedan börjar jag nu få ett litet hum.
Här är några bra länkar för den som vill hänga på:
NFL-supporter
The MMQB
Around The League Podcast
Jets Twit 
I dag upptäckte jag också den här eminenta fan-sidan Jets Insider.

Den som vill betala för att kunna se alla matcher, eller alla matcher med valfritt lag kan skaffa ett Game Pass via NFL.com som gör det möjligt att se live eller i efterhand på din telefon, dator eller surfplatta. Du får också tillgång till halvtimmeslånga sammandragningar med alla godbitar.

@a_jennische


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar