torsdag 9 juni 2016

One to go #blogg100

 
Dubbla skolavslutningar. Sedan till jobbet. 
Det gick idag också. Ännu en dag att bocka av i denna grisvecka. 
Som en mamma på skolgården sa idag: "Det här är ju värre inför jul". 
Ja det är så det känns. 
Men. Belöningen kommer. 
Ungarna har fått sommarlov nu och jag går på semester efter imorgon. 

Lägenheten ser ur som skit så den börjar väl med städning och tvätt men sedan, sedan drar vi ut på landet. 

Jag ska göra en läslista. Det brukar inte gå så bra som jag tänker men det är värt ett nytt försök. Om jag läser en bok i veckan klarar jag nio böcker. 
En av dem ska vara Maggie Strömbergs "Vi blev som dom andra" om Miljöpartiet. 

* PS. Bilden visar Mariatorgets gamla kiosk. Förra sommaren höll fiket Lilla Maria till där. Nu har Slurp precis öppnat. Ett nudelhak. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar