söndag 3 april 2016

Smygjobbar #blogg100

Det har varit fullt upp idag. Barnvakteriet gick som på räls men man blir ju lite trött ändå. Sedan var pang på städning av hela lägenheten som såg ut som skit och en kort löprunda (svinjobbigt, jag vet inte vad som hänt med min kropp) och middagsfix, nattning av egna barn och lite söndagsjobb.

Eftersom jag satt och jobbade en bra stund med en artikel som ska publiceras i morgon bitti blir det ett kort inlägg. Men artikeln blir okej.
Förresten så har jag ägnat en stund åt att sprida den här också. Det fick bra. Det är många som vill läsa om Bajenmarschen och dess konsekvenser för trafiken.

###

Dagens podlyssning: Breakit. Initierat och personligt om start up-världen. Lite vid sidan av vad jag själv jobbar med men ändå intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar