lördag 19 december 2015

Julfesten på @StockholmDirekt knäckte mig i år igen

Det blev som det ska. Trevligt och sent. Dessvärre går ju konsekvenserna att förutse, och ja det är lika illa varje gång.
Jag har varit allt annat än stolt och stark i dag. Eller jo förresten, stolt är jag. Var ju uppe skitsent! Stark var jag så länge festen ännu pågick men sedan blev ju värre.

Men eftersom jag är en family man med barn om måste ut och vallas var det bara att bita ihop. Till Bryggartäppan, käka bullar, åka buss och handla lördagsgodis. Det var längesedan jag drog så många dåliga pappaskämt på en och samma dag.

Jag har inte en enda bild att bjuda på från gårdagen tyvärr. Det finns en fin lite Periscope-snutt att se för den hugade som visar hur Christian och Matilda dansar på Kåken i övrigt är det torrt med bildbevis.

Detaljer som är värda att nämna:

Viktig säljperson höll brandtal om varför det är fel att låta SD annonsera,

Kollega på annan avdelning räknade kallt med att chefen skulle stå för alla spritdrinkar, trots att chefen inte själv var på festen.

Två andra kolleger berättade hårresande historier om hur båda råkat ut för svåra olyckor utomlands vilket kunde ha kostat dem livet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar