fredag 17 juli 2015

Vince Gilligan, Sverker Olofsson och Hovmantorp #torplife S05E30

Först ett tips.
Marc Maron intervjuar Vince Gilligan, mannen som skrivit Breaking Bad och Arkiv X.
Jag hann lyssna lite igår kväll när jag stod vid min älskade diskbänk och lite i morse när jag satt på dass.

När jag satt där tänkte jag en stund på den förfrågan om ett jobb som jag fick igår, men nej. Stället verkar intressant, själva tjänsten fuck no. 
Sedan var det dags att rådda med allt för att komma iväg till svärmor i Småland.

***
Och nu är vi hos Svärmor. 
Shit vad mätt jag är. 
I bilen hit lyssnade vi på Sverker i Sommar och han sa fan det bästa någon sagt om Slussen på länge. 
"Det är en rondell i Stockholm som fungerar dåligt. De flesta människor i Sverige är inte intresserade av vad som händer med Slussen".
Word Sverker Olofsson.

Imorgon ska jag greja med hängrännan.

Och fira Helene. Hon fyller år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar