fredag 24 oktober 2014

The Dolphin – story of a dreamer. AVOID!

Jag har tillfälligt (eller permanent) lämnat bloggandet på www.aochj.com på grund av att Postachio börjar bugga något så förbannat.
Så nu är jag här igen.
Blogger-appen har helt klart blivit bättre sedan sist så nu är det inte på något sätt krångligare att mobilblogga här än någon annanstans.
Jag har tänkt att kunna berätta en massa roliga saker som hänt på jobbet idag men jag åkte på vab så den här dagen blev inte som planerat.
Istället har jag tvättat kläder, kört radiostyrd vill och kollat på den mer än uselt värdelösa skitfilmen The Dolphin – story of a dreamer. Jag har inget emot Pixar-filmer eller annan barnanpassad underhållning men den här... Jesus Kristus vad dålig.

En jobbgrej ska nämnas. Den här artikeln om bostadsförmedlingen blev bättre än jag trott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar