onsdag 12 mars 2014

Tom Sjöstedt bjöd på superkaffe

IJag cyklade direkt till Vasastan i morse för att intervjua kocken Tom Sjöstedt på Lilla Ego. Min kollega Eva skickade en fråga på mejl innan jag hann fram. Eftersom solen sken och jag var tidigt ute så fanns ingen anledning att inte låta hjälpa till. Jag slängde upp kontoret på ett elskåp. 

Mobile office. 

Skolborgarrådet Lotta Edholm (FP) ringde i samma veva och om jag haft en fiskepall att sitta på hade allt varit perfekt. 

Tom Sjöstedt. 

Sedan gick jag in på Lilla Ego. Tom tog en paus från filéandet, pratade en stund med mig och lät fotograf-Linda ta bilder. Det var allmänt trevlig. Kaffet vi drack var dessutom ovanligt gott. Det var faktiskt därför vi kom överhuvudtaget, men det får ni läsa mer om till helgen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar