torsdag 25 april 2013

Oj vad de ser omedvetna ut



Undertecknad till vänster och kollega Per Brandt tog en lunchprommis i dag minsann. Det har nästan blivit en vana och jag kan lika ärligt som gubbigt säga att det inverkar gott på både humör och arbetsförmåga.
I dag sken solen, förnimmelsen av vårvärme var bitvis stark och jag och Per hann beta av flera värdefulla punkter på den oskrivna dagordningen.
Jag lägger en hyfsad arbetsvecka bakom mig nu. Jag har äntligen (ÄNTLIGEN!) fått ur mig det långa (med våra mått mätt) reportage om hemlöshet som varit på gång en längre tid och artikeln om byggbranschens kritik av Stockholms markpriser blev faktiskt riktigt bra.
Några lättsamheten har jag också hunnit med. En fantastisk sak om sladdar finns tills exempel att läsa i en lokaltidning nära dig inom kort (läs imorgon).
@a_jennische

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar