måndag 6 april 2015

En vinnande påskhelg till ända

Avslutar hela konkarongen som brukligt: med att sitta vid köksbordet och skriva artikel för kommande vardagsmorgon. Det var okej den här gången, jag hade det mesta hemma.

Helgen har varit fantastiskt bra. Torpet visade upp sig i all sin vårprakt och det drog ordentligt i sommartarmen. Jag sågade ner ett par träd (förvuxna syréner) av bara farten.

Jag hann springa 27 kilometer längs gamla Katrineholmsvägen också, hänga med ungarna, spela Uno med vuxna familjemedlemmar samt äta mycket mat. Inte så mycket godis tyvärr men desto mer efterrätt.

Jag gläds fortfarande åt min Mästarnas Mästare-tisha och hade den på mig när jag besökte min gamla mormor i förmiddags. Hon lade märke till den minsann.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar