fredag 22 mars 2013

Pelle och Palmyra - en fredag i Årsta




Andreas fotograferar Pelle vid Valla torg.

Jobbade hela dagen i Årsta i dag. Intervju med Pelle Lindroth påJavasavivar en mycket bra start på dagen. Vi hade ett trevligt snack om familjeliv och om hur man gör det intressantare än vad det är och om musik så klart. Och om Årsta.

Jag hängde kvar sedan. Gjorde en enkät, tittade in påTjuvgods och käkade på Palmyra.



Jag blev tvungen att lämna så här mycket. Helt sjukt slösaktigt. Skulle kört utan bulgur.

Det gjorde mig lite illamående. Portionerna är för stora. Jo det är sant. Trots att jag gillar att äta mycket pallade jag bara halva falafeltallriken. Fatta vad många andra det är som lämnar mat där. The waste måste vara humungus.

Nåväl. Arbetsveckan är slut.

Good qwell.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar