lördag 9 april 2016

The ugly truth #blogg100


Jag sitter och tittar på en dålig romcom på TV3 och jag älskar det. Egentligen är det vad jag velat göra hela dagen, från morgon till kväll. Jag ville inte gå upp ur sängen i morse. Det var en sådan dag. Men det var jag ju tvungen att göra såklart. Handla mat. Laga mat. Handla mat. Packa in tvätt. 

Men det var fint ute. Soligt och kallt. Jag gick till Ica Aptiten och lyssnade på I huvudet på en banbrytare och ja, jag gillade det. 

Tänkte träna ett kort tag men fattade ett beslut och sket i det. För att det kändes så jävla tråkigt och för att jag kände mig så jävla trött. Det var ett bra beslut. 

Jag sitter i soffan och kollar på The ugly truth med min fru och det är vad jag velat göra hela dagen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar